h-h-h-h-helg

Jimmieboi & Sofiegirl weekend!
Fast lördagen började med en åtta timmars sömn.
Den fortsatte i tre timmars dans med Sofia.
Vi lärde oss hela Strangers like me. (Y)

Sedan mötte jag Jimmieboi och Sofiegirl på stan!
De hade tagit sig ändå till norrköping för att dansa för Ninos-boi!
Men det kommer sen, först åt vi på Gu va Gott.
Jag tog kycklingspett men jag spillde ner min fina tröja med curry!
Så nu är det en stor gul fläck mitt på tröjan!

Efter måltiden köpte vi godis till kvällen men innan drog vi ner (eller upp?) till Arbis!
Där var vi på en workshop för Ninos i modern jazz.
Det var kul!
Sofiegirl hade pain in her bonehinners så hon satt ner efter ett tag, Eleonor hade huvudvärk och Camilla gick.
Vilket betydde att fyra killar hade golvet för sig själva och dansade! 
Ninos-boi, Bobban-boi, Jimmieboi och Jag-boi!
Inte ofta det händer!

Efter det åkte vi hem till mig där Jimmieboi blev lite överraskad över att jag hade två katter.
En svart dessutom, som heter Judas!
(Jesus hade förövrigt två lärjungar som hette Judas, den "onda" hette Judas Iskariot)
Efter att ha lämnat lite grejjer så fortsatte vi till Linghem, där Jimmieboi bor (a.k.a. ute i ingenstans)!
Där svullade vi godis samtidigt som vi såg på Mamma Mia, lyssnade på musik och pratade en himla massa.
Klockan sex på morgonen (nu är det alltså söndag) så gick vi och la oss!
Men tydligen fortsatte Jimmieboi och Sofiegirl kvällen utan mig! :O

På morgonen fick vi scones (Mmm.....) och skjuts till stationen! (YAY!)
Sedan åkte jag hem och nu har jag gjort debattinlägget till svenskan.

Imorgon är det sista gången jag ska ha min street termin 3 & 7!
Nu blir jag nästan lite ledsen i ögat!

Kommentarer
Postat av: sofie

wie, happy saturday.

men "fortsatte kvällen utan mig" , det lät lite fel ^^

2008-12-07 @ 21:03:49
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0