MARIA!

Idag var en sådan där Mariadag!
Jag skulle vicka för en grupp som hon egentligen skulle vara vikarie för.
Så hon skulle hjälpa mig att hitta dit!
Men eftersom hon har varit hemma och legat sjuk i två dagar nu så var hon ju något överflum!
Hon blev attackerad av en vattendroppe och jag höll på att skita på mig så rädd jag blev!
Inte för vattendroppen men för hennes reaktion! Det var som att ett bi åkte in i hennes ansikte!
Haha, jag skrattade lite iallafall. Maria med!

Men det gick bra att vicka!
Ungarna va inte så dåliga, jobbigt var bara att lärarna insisterade att titta på.
Fast efteråt kom en mamma fram och undrade om vi brukade lära ut, vilket vi brukade.
Hon tyckte iallafall att det gick jättebra! Haha jag med! Maria med!
Hon märkte inte att jag bara hittade på deras koreografi allt eftersom.
Haha! Men det gick ju jättebra!

Maria är en korv!

Fan nu orkade jag inte skriva mer...?
Stephanie kom tillbaka till oss idag!
Det kändes skönt!

Maria missade en rolig historielektion!
Vi smakade på te, kaffe, ingefära, paprikapulver, svartpeppar, kardemumma och kanel.
Det var roligt! Vi skulle gissa vad alla olika pulver var för något!
Haha! Jag prickade iaf in fem stycken helt utan hjälp! :D

Baletten gick någorlunda bra idag. Eller jag kände att den gick bra.
Jag blir så ivrig om att lära mig mer!

På min håltimme jobbade jag med bokanalysen!
Den är snaart halvfärdig! Har bara själva analysen kvar!

Men på nk-uppgiften är jag ungefär som Maria.

Imorgon ska Anki, Irina och jag hålla i idrotten!
Vi ska göra massa kul!
Och jag ska hålla i avslappningen efteråt!
Och jag ska låtsas att jag vet något om klein!

Aeh vafan! Jag gjorde det på Simon och han tyckte det var bra!

Och så är det ju balett imorgon med!
Då är det adagion som gäller!
Haha på diagonalen sätter jag äntligen valsstegen!
Det måste vara tack vare Maria!

Och så tänkte jag åka in tidigare till skolan imorgon för att spåna lite till mitt solo.
Det kommer gå åt helvete känner jag nu.
Men jag kan ju inte skita i att göra det.
Då kommer jag att ångra mig!

Maria är en korv! Maria!

Nu måste jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ska du dansa solo ? :D

2008-12-03 @ 21:21:52
Postat av: alex

Jag ska söka till en dansskola.

2008-12-03 @ 22:04:13
Postat av: Lady of the day

Det var bara 9 ggr !

2008-12-04 @ 18:31:45
URL: http://skrivbehov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0