näckaspel

Workshop med Karin Beckius hela veckan. Tre timmar varje dag!
Vi kör modernt och akrobatik. Jätteroligt!
Tydligen ser jag ut som om jag är sur men det är jag inte.
Jag försökte le lite mer idag. Haha.
Hennes stil är iallfall väldigt roligt att dansa, den är väldigt flytande.
Jag tänker lite på Anki och hon trivs ju jättebra så jag har nog rätt när jag tänker på Anki.

Hon har gått på Codarts precis som Yolanda och Magdalena (danslärarna på min skola).
Det märks lite att hon har gjort det, hon påminner om Yolanda och Magdalena, fast med Magdalena.
Men på ett bra sätt! Jag tycker det är jättekul!

Akrobatik däremot är väl lite speciell...
Hon har varit rytmisk gymnast...
Jag är inte en rytmisk gymnast...
Haha! Aja, vi får göra kullerbyttor, hjulningar och handstående.
Det är kul! Speciellt när man typ klarar mojjehjulningar.

Synd bara att det är typ ett hål i min fot.
Det gör ont.
Tack Bobban-boi!
Han lånade ut sina strumpor till mig.
Det var obekvämt...
Jag är en barfotadansare men just nu kan jag inte dansa barfota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0