ledigt

Åkte till skolan och var framme i lkpg tio i åtta. Då ringer Magdalena och säger att Maria är sjuk så vi behöver inte komma till skolan alls idag. Kul! Nej men det spelar ingen roll för mig, nu har jag börjat på svenska. Vilket jag inte hade gjort om jag hade stannat hemma. Däremot hann jag rädda Anki innan hon gick på tåget. Yay me!

Så nu.. försöker jag med bokanalysen. Inte för att det går bra. Det är så tråkigt. Blä.
Plus att jag kan inte läsa min anteckningar jag har gjort. Haha! Illa!

Btw, Jimmie är en bitch!


Kommentarer
Postat av: Z

Låter skönt med ledigt på en Fredag. skulle suttit fin fint i mitt schema idag kan jag lova! Hoppas saker och ting är bättre med dig <3 Du finns i mina tankar..

2008-11-28 @ 23:37:05
Postat av: Anonym

ja du rädda mig :D

2008-11-30 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0