lördag

Hela dagen har gått och jag har inte ens öppnat mina skolböcker. Jag ligger efter i fyra arbeten och jag gör ingenting åt saken. Känner lite panik inför svenskan, den kursen läser vi ju snart färdigt. Jag funderar på att hoppa av gymnasiet och bli en tjock hora istället. Hur mycket tjänar en tjock knarkarhora?

Jag är förövrigt kär i Adamo Ruggiero. Jag tittar för mycket på Video on Trial. Han är liksom bara med i ett avsnitt! Men det är lugnt, jag är lite kär i Trevor Boris och Andrew Johnston också. Jag måste sluta sitta vid youtube hela dagarna. Ajuste! Jag tittar för mycket på Will & Grace också! Det var typ Will & Grace Marathon på Tv4 Komedi, det blev jag glad av!

Vad har jag gjort idag? Det känns som om jag inte har gjort någonting alls men det har jag väl?
Jo! Jag vet! Jag bakade muffins! Och jag var på degeer och lärde mig koreografi för Sofias projektarbete. "He's a pirate" sitter nu och vi lärde oss också början på "Hawaiian Rollercoaster Ride". Det är faktist väldigt kul! Sofias stil är jazzig på ett sätt jag tycker om, inte showigt jazzig utan mer... rakt och strukturerat jazzigt. Kan man säga så? Haha!

Vad har jag mer gjort? Jo jag har uppgraderat mina muffins! Och jag gjorde matlådor för nästa vecka! Irinas mammas bulgurgrejsamojs. Haha, jo jag ändrade lite men det blev gott. Plus så har jag lagat mat till mamma också! Och jag handlade lite! Och så har jag diskat! Men pluggat har jag inte gjort...

Ska jag försöka ge mig på engelskan?...Svenskan?...Båda?
Blää....

Adamo Ruggiero

Naaaw...! Men titta då!
http://www.youtube.com/watch?v=Hc625CtetH8

Kommentarer
Postat av: Irina

Mammas specialare bulgur grejsamojs mumma! :D

Gick det bra då? Blev den lika god som min mammas hehe?

2008-11-09 @ 16:39:25
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0