bluuaaahh

Idag har jag varit på stan med Olivia och Tanja. Anhalt nummer ett - Myrorna. Det finns så mycket kul på Myrorna, eller det finns mycket kul på secondhand-butiker överhuvudtaget! Men jag hitta en gul adidaströja och ett par fula jätteblå byxor. Jag köpte bara tröjan. Olivia hittade världens finaste tröja! Den va typ blå, och gjord av... "inte-tyg". Jag hittade också en jättefin kappa som hon borde ha köpt men vi insåg att hon inte kommer att använda den så mycket. Istället köpte hon ett par fina skor. Kappan va astuff, jag kände mig som Frodo när jag prövade den! Tanja köpte en röd väska, en sån där som man lägger kläder i, typ skjortor och sånt. Plus så hittade hon en astuff pälskappa som jag tyckte att hon borde ha köpt. Det gjorde hon inte.

Anhalt nummer två kommer jag inte ihåg, men vi kan väl säga såhär att jag köpte ett par torgvantar och en fuskpälsmössa på H&M.

Sedan var det tematräning i Linköping. Yippie. Förlåt men jag är inte ett dugg pepp på tema alltså. Jag vill bara få det överstökat. Det är inte ens det att det är jobbigt eller någonting. Men tanken på att fixa med skolarbete överhuvudtaget är så extremt jobbigt!



Nu är jag hemma. Nu vill jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0