duuuht-duht

Idag skulle Geni-Alex få alla rätt på högskoleprovet... Meeeen istället glömmer jag bort att det är lördag och så missar jag 7.02 tåget! Planen var att ta 7.22 tåget, men det finns tyvärr inte ett sådant tåg. Tack Gud liksom! Det första jag tänker är - YESS! Jag slipper sitta och göra ett prov i åtta timmar!* Samtidigt som jag tänker - FAAN! Trehundrafemtio kronor i sjön!

Som tur är har man en stor familj med en syster som bor och är förlovad med en kille som har körkort! Så jag ringer sju på morgonen och väcker Rosén-Tallquist sällskapet och frågar jättesnällt om skjuts. Tack Daniel liksom! Jättesnällt av honom, plus att han inte ens lät irriterad, bara glad att få hjälpa till.

Så jag kanske får alla rätt på högskoleprovet ändå!

- Hemma igen och JA! Jag fick alla rätt på högskoleprovet!
Eller inte... Nämen det gick bra, jag fick över hälften rätt åtminstone.
Det gick bäst på engelska läsförståelse, surprise!

Nu ska jag duscha och fixa mig för fest.

*Notera att högskoleprovet är ett frivilligt prov... Jag bara gnäller för gnällandets skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0