storytelling

Nu lyssnar jag på en randomskiva som Kuya Michael brände till min syster. Den är bra. Hiro är här också, han pussade mig nyss. Han är gullig, speciellt nu när han har en klumpfot, eller okej det är bandage men det ser ändå kul ut. Bandaget är blått.

Jag ska på stan med Ida och Melissa. Det ska bli kul. Jag har inte träffat Melissa på tusen år. Jag håller tummarna för bio, stan stänger ju. Även om jag vill hitta en jacka... Och en utklädnad till Halloween! Jag vet vad jag vill klä ut mig till! Muahahaha!

Igår var jag på fest, det var kul. Några smällar fick man ta men vafan liksom!

Bandaget är blått.

Kommentarer
Postat av: sofie

du har väl få^tt ta smällar förut. du är van ^^

2008-10-26 @ 11:34:57
Postat av: avve

yo! du vet om att du e bjuden till på på halloween om du inte är upptagen då? :)

2008-10-26 @ 11:42:36
Postat av: alex

Sofie: Det här var en lite rejälare smäll ;)



Avve: Olle told me! I'll be there!

2008-10-26 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0