the boys are back

Ser på film med Simon, Men in Black. Riktig höjdare! Nej men på riktigt, den är rolig. Fast Will Smith är alltid rolig, typ. Vi har också massor utav chips, även fast min plan var att tona upp mig lite inför scenen. Haha. Beach -09 in my heart!

Så idag var jag i staden med Ida och där spanade jag in en jacka jag ville ha. På stan träffade jag på Mathilda, det är en filur jag inte träffat på länge! Så vi bokade in tisdag veckan efter lovet. Haha, vill du träffa Alex? Sätt dig på väntelistan säger jag bara, för jag har typ aldrig tid. Det är lov och jag har typ en dag utan planer! Och då måste jag plugga!

Nae förfan nu överdriver jag, mina dagar har högst två timmar inplanerade utöver skolan på en vanlig vecka. Så jag är inte upptagen hela dagarna. Jag pluggar aldrig, även fast jag ligger efter i tre arbeten. Fyfan, var försvann den Alex som aldrig lämnade in någonting en timme efter inlämningstiden? Han insåg att skolan är onödig och så satsade han lite mer på andra saker. Roligare saker som ger honom mer nytta.

Haha, vafan pratar jag om? Tillbaka till Ida, iallafall kom Melissa och då fikade vi lite innan vi gick på bio. High School Musical 3! Vilken höjdarfilm! Jag önskar att Anki va där! Det skulle göra bioupplevelsen mycket roligare! Men på riktigt, den filmen är sjukt töntigt men så jävla underhållande! Haha, jag dog av garv, antingen för att det var pinsamt dåligt eller för att det var sjukt kul!

IdaMelissa

"I wouldn't sing with you if my hair was on fire and you were the last bucket of water on earth."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0