okej nu gör jag en riktig uppdatering


Jag är en korv.
Om mindre än fyra månader flyttar jag till huvudstaden.
OM MINDRE ÄN FYRA MÅNADER FLYTTAR JAG TILL HUVUDSTADEN!
Herregud...

Snart ska jag väcka Simon så att vi kan åka till stan och köpa presenter.
Sen ska mamma hänga på för att vi ska till banken.
Sen åker Simon och jag till Ate och Daniel för att spela rock band.
Sen åker jag INTE för att gå på dansledarmöte.
Det skulle tydligen vara den femtonde istället.
Jag åker till Skottland då.
Ajuste, det är ju också en liten kul grej att veta om mig.
Nästa vecka åker jag till Skottland.

Jag har bara två rester kvar och en halvminut på min duett att koreografera.
(Y)(Y)(Y)

Kommentarer
Postat av: ate k

varför blev inte jag bjuden på rockbandkväll?

2009-04-10 @ 00:48:35
Postat av: alex

för att det inte var en rockbandkväll, det var jag och simon som spelade rockband i typ två timmar innan vi gick vidare för att göra annat

2009-04-10 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0