en spännande dag

bra jazzklass idag, trodde inte att det skulle bli det fem minuter innan
men fem sekunder innan vi rullar ner så taggas man helt automatiskt
på baletten hade vi samtal med kerstin om uppdansningen
fick veta vad balettskolechefen och rektorn för den moderna linjen tyckte.
de la märke till att jag behöver stärka center för att hjälpa placeringen
de la också märke till att jag sicklar
de tyckte också att jag hoppade bra men kan sträcka mer på ben och fötter
"lämnar bra avtryck" vad nu det betyder
jag hade skrivit på min egen utvärdering att jag måste hoppa högre
då sa kerstin att jag hoppar jättehögt
jättehögt är väl att överdriva men där ser man
de tyckte också att jag har mycket fin stilkänsla
det kändes skönt att höra
och så sa kerstin något i stil med: när du dansar, så dansar du
det kändes nog mest skönt att höra
baletten är inte direkt något jag känner mig särskilt säker i

sen efter skolan hände massa kul
t.ex. så skrek vi lite
och jag köpte en brownie till patte

P.S. Ate! Jag tyckte om twilight, för den är så fin och man blir så kär. Jag vet inte om du tycker om den sortens böcker men du får den så kan du avgöra själv! D.S.

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Låter ju som att det går bara fint på kgl! :)

2009-12-28 @ 19:02:14
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0