, giving up is the hardest part when you're dreaming with a broken heart

jag vet nu vad det är jag inte vill. det kommer inte att gå, det kommer inte att överensstämma med mig själv. det är bra, då vet jag. nu vet jag. this time I'll be bulletproof.

har läst boken "den gamle och havet" skriven av Ernest Hemingway. jag tyckte att den var fin. nu ska jag återuppta mitt twilight läsande, tog en liten paus när jag märkte att min sinnesstämning behövde något annat. så ska läsa färdigt den på engelska, även fast jag inte tyckte om den. kanske kan ge bort den till någon. ATE?! Vill nån av er läsa twilight? Ni kan få den på engelska av mig! Ska sen försöka mig på en annan av böckerna jag lånade från min syster. michael moore kanske? lauren weisberger? eller traci lords? det blir nog peter eriksson. daniel ska få tillbaka sina lost-boxar. det var inget för mig, slutade kolla när det inte ens blev spännande längre, bara konstigt. kanske ska ge tillbaka dvd-väskan också. tittar inte på så mycket film nuförtiden.

idag i skolan tittade vi på oss själva när vi gjorde scenrepet i onsdags. det såg väldigt bra ut tyckte jag. tyckte att det såg jävligt bra ut och tycker att det är skit att modernt inte får mer uppmärksamhet på kungliga. men ja, det var bara att äta upp och fortsätta. alla tycker så jävla mycket om klassiskt.

igår bakade vi lussebuller hos brandemark. det gick väl sådär... haha nej men det blev inte äckliga. vi spelade alias också. tänkte på när jag spelade alias med förra klassen hemma hos emma och på vittra. haha alias är roligt. men den här gången skulle vi spela enligt reglerna så man fick inte använda gester eller ljud. fattar inte varför, det blir ju så kul med gester och ljud! men ja, det blev kul ändå. inte lika kul som min isbjörnsimitation i ettan. hahahhahaha isbjörnsimitation.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha. vi skämtar fortfarande om din isbjörnsimitation i klassen.

2009-12-05 @ 15:52:35
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett grattis är passande. TAACK!!!

en jävla stor ära för mig:)

2009-12-05 @ 16:23:50
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: katja

jag vill läsa twilight om de är bra

2009-12-06 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0