The Performing Arts Research and Training Studios

Jag tänkte åka till Bryssel nästa vecka och kolla in öppet hus på P.A.R.T.S. Agnes tvingade mig att göra en reseplan och Jimmie undviker ämnet hela tiden. Emma kanske också skulle med men jag tror fan att vi åker asså! En spontan liten resa till Belgien, det vore ju kul! Kolla in själva - parts.be

Så efter två och ett halv år till på Kungliga kanske jag flyttar till Belgien några år? Jobbar som dansare i europa någonstans. Får jobb på rosas och stannar i Belgien? Kommer tillbaka till Sverige, för gammal/skadad för att vara dansare, söker till koreografutbildningen på danshögskolan och konstlinjen på Konstfack? Skulle vara sjukt kul.

Nytt år också, ska kanske fixa en sammanfattning av året men det tror jag inte att jag gör. Kanske tar den där listan som Maria hade och fyller i. Annars så ska jag fira det nya året i Linghem med Jimmie, det blir nog kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åk till bryssel! världens mysigaste stad! men glöm för gudsskull inte att lära dig franska innan för då vill folk definitivt inte prata med dig :D

2010-01-01 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0