dans

baletten börjar ta sig.
det känns skönt.
och igår körde jag advanced med dave.
och innan körde jag intermediate foundation, den ska jag sluta med nu.
advance var svårt.
men svårast var pojkövningarna i slutet.
annars gick det rätt okej.
idag hade jag balett med magdalena och på kvällen med marlene.
men jag missa en halvtimme av marlenes lektion på grund av att jag dansade temat på kulturskolan.
med marlene så lärde jag mig pas balance-övningen.
hon tror att jag har gjort allting nu men det tror inte jag!
idag var det framtida ettor hos oss (Y)
en kille! det blir säkert bra det där!

solot är väl typ klart.
jag försökte hjälpa jimmie med hans solo men jag kände mig lite onödig.
jag tillför inte så mycket tror jag inte.
sa väl typ vad jag tyckte och så.

nu ska mamma ha datorn. vi har bara en fungerande dator i det här hushållet.
problemet är bara att vi andra får bara datorn när mamma ska göra något som kräver hennes fysiska närvaro.
till exempel - ta ett bad.
då får jag sno datorn i en stund.
det känns trist att hon inte ens svarar när man pratar med henne.
skit samma.
jag är ändå aldrig här.

kan jag inte få sova hos dig istället?

Kommentarer
Postat av: ate k

taskigt,

Du får komma hit och leka med charlie. Han får inte så mycket uppmärksamhet av mig på kvällarna

2009-01-21 @ 17:23:15
Postat av: shin

naje

2009-01-21 @ 17:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0