fredag

Haft en askul kväll med Angelica (skitzi.blogg.se), Zara och Fabian!
Vi lagade mat (tacos), åt mat, tittade på Let's Dance, åt igen, fortsatte att kolla på Let's Dance och dansade dansmatta!
OCH IKVÄLL VAR JAG FAN ASBRA PÅ DANSMATTA!
Zara har alltid spöat skiten ur mig på dansmatta! Men inte idag asså!
Asså Zara och Fabian är typ vuxna, och Anki är också typ vuxen.
Jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt.
Men så är det! 

Skitsamma.
Jag som inte är vuxen (och kommer att fortsatta att inte vara vuxen en lååååång tid framöver) tänker fortsätta ha lika kul med alla icke-ickevuxna som jag har kul med nu. Nu kom jag bort mig igen!

Min poäng är att jag har jättekul med Anki, Zara och Fabian!
Är jag tydlig nog? Bra. Tack! HEJ DÅ! OCH GODNATT!

P.S. Imorgon klipper jag mig. D.S.

Kommentarer
Postat av: Ninos

OMG, heard about jokes?

2009-01-17 @ 17:25:43
URL: http://farbrorninos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0