fredag

Väntar på att Anki säger åt mig att gå och möta henne.
Hon och jag ska hem till Zara för lite película y juego de baile con tacos.
Haha, okej nej jag kan inte spanska. Jag bara låtsas lite.
Mi gallo se murio ayer!

Imorgon ska jag klippa mig. OJ!
Tror att det blir... Typ, kortare?
Aaa.
Sen ska jag dansa för Sofia.
Och sen ska jag hem till Emma.
Vi ska vara tjocka och sjunga singstar.
Sen sover jag där.
Sen är det balträning med Filippa!
Sen... eeeh... Sen vet jag inte mer.

Ettorna kom på idén att göra en välgörenhetsföreställning!
Det tyckte jag var ett väldigt bra initiativ!
Muy muy bien! (Y)
Jag vill va med kan jag säga!

Plus att nu ska jag dansa intermediate två gånger i veckan.
Och öva på dvdn varje dag typ.
Jag kan skriva upp listan på övningar här så får ni se allt jag måste kunna.

Jag vill klara testet!

AJUSTE! Plus att .... nej fan?
Fick jag inte säga?
Eller va?
Aja, ni får väl se nästa vecka. (Y) 


Kommentarer
Postat av: Ninos

JAG VILL OCKSÅ VARA MED! Fast det funkar säkert inte, för Ninos är inte Fu:are därför väljer vi att glömma bort honom och strunta i att han faktiskt en gång i tiden gock här och var ganska trevlig. Suck .. :P Haha

2009-01-16 @ 22:11:02
URL: http://farbrorninos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0