helg-älg-belg

Helgen har varit bra. Lugn och sansad. Typ så.
I fredags var det lite fika på café m innan ettorns redovisning. *applåderar lite*
Efter den åkte jag hem och tog det lugnt... Eller? Jag minns inte.
Jag tror att jag tittade lite på mitt kollegieblock men dessvärre gick det inte längre än så.

I lördags var tanken att ringa Ida, så blev det inte heller.
Istället var tanken att göra färdigt labrapporterna, så blev det inte heller.
Istället så frågade Jens mig om jag vill åka till honom och tittade på film. Så blev det!
Mycket roligare än min misslyckad plugg-plan.
Det var iallafall väldigt kul att lära känna Jens. (Y)

Idag var tanken att jag skulle vara med Olle Utlimatekorvheartsparkleglitterpony Slättengren.
SÅ BLEV DET!
Jag åkte hem till henne och tittade lite på hennes nya kameragrejsamojsframkallningsmaskin. (Y)
"Made in Yugoslavia"
Hon åt lite, jag köpte lite godis, vi åt lite.
Vi låg i hennes säng och lyssnade på Kent. 
Jag åkte hem med en sackosäck för att laga mat till familjen.
Nu är lasagnetten i ugnen och jag har kvar lite godis som jag ska äta när jag tittar på Tummelisa, eller Helt Hysteriskt.
Jag har inte bestämt mig riktigt.

Den här helgen var -
Fem tummar upp av tre möjliga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev simpan glad eller?!:D

2009-01-12 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0