jobb & blogg

Jag har tänkt lite på jobbet jag ska börja med i februari.
Danslärare, för 7 grupper...
7 grupper...
(Y)
Haha nej det kommer att gå bra, men här är min låtlista hitills -

"street"
Bleeding love - Leona Lewis
Across the world - Lazee
"show"
Do you love me? - The Contours
(Don't stop the music - Rihanna)
"dansmix"
(Hurt so bad - Kina)
Have you met miss Jones? - Robbie Williams
"modernt"
What is fight club? - Dust Brothers/Parks - Four Tet

JULIA! Har du några förslag?
Vad vill du dansa?

Nu byter jag ämne...

Okej, hej.
Jag kom på att jag tycker att det intressant att läsa bloggar...
Varför?
Det är oftast bara obetydliga inlägg som -

"hej jag är sjuk"

"jag mår inte så bra just nu
(insert sad song in english here)
ballerinakex?"

"jag har köpt en fin sjal"

blablabla... osv.osv.
Det är dom obetydliga inläggen som gör skillnaden..
Och bilderna, bilderna och youtube-klippen.
Obetydliga texter, vardagliga uppdateringar, bilder och youtube-klipp.
Det är det som gör att jag tycker att en blogg är intressant.

T.ex. Julias blogg - breathinspace.blogg.se
Den är min favoritblogg.
Inte för att hon skriver de mest intressanta inläggen.
(ja, asså det är ju oftast intressant, även om jag inte är så insatt i hennes liv att jag riktigt förstår allt men vafan liksom!)
Utan för att hon skriver ofta och hon skriver kort och hon skriver långt och hon lägger in bilder och ibland förstår jag och ibland förstår jag inte.

Haha det var inte meningen att hylla Julias blogg, men tänkte bara berätta att den är min favoritblogg.
Förutom stilrobin.com men det är bara för att han är snyggare än Julia.
Sorry honey, men asså, vad kan jag säga?
Titta på honom så känner du dig inte ledsen eller ful, för du är inte ful ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Haahhhaha :P

2009-01-08 @ 07:45:07
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: ira

De låter bra, krya på dig så ses vi på ettornas föreställning :D BTW idrottslektionen gick GREAT! :D

2009-01-08 @ 18:12:43
Postat av: Julia

hahaha, vad härlig du är.

och tack!

om du menar mig julia med dansen, ja.. då vill jag dansa något som inte inefattar bakåtkullerbyttor (det tar död på min rygg) men annars har jag inga stora krav. något sådär fartigt och glatt så man bara vill le hela tiden! det känns som det skulle behövas. jag vill dansa massor ju. dumt att fråga, för jag kan inte svara! (om det ens var mig du menade x])

2009-01-08 @ 20:10:08
URL: http://breathingspace.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej! :D

Jag går i 16-> på lördagar, och jag tror det är den julia ska börja i nu också.

Tänkte ifall du undrade lite...

så skulle jag villja dansa något fartigt, (som Julia skrev) med mycket steg, för det är kul! Även om det tar ett tag att komma ihåg o.s.v. Typ som cure for the itch, om du kommer ihåg den? :)

2009-01-09 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0