Utslängd från McDonalds

Dagens händelse:
Angelica Jöbring och Alexander Rosén blev utslängda från lokal snabbmatsrestaurang.

Okejokej, jag kanske överdriver lite men vi satt ensamma på den där delen med stor glasväggar mot sf.
Då kommer blåhåriga tanten och säger typ -
Vad mycket ni låter för att vara två.
Ni får herta ner er och gå härifrån för vi stänger den här delen.


Helt kort, kallt och väldigt otrevligt!
Jag kände mig inte särskilt välkommen kan jag säääga!
Tänk om jag skulle ha köpt en meny!
Det hade jag ju inte gjort med hennes attityd!

Kommentarer
Postat av: ankii

hahaha faan va lyckade vi är

2009-01-15 @ 16:29:45
URL: http://skitzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha.

jag svär på att det var hon med glasögon och slingor i håret?

super solarie-solad?

det skulle vara så typiskt henne.

2009-01-15 @ 20:22:43
Postat av: Julia

ja, och somvanligt glömmer jag skriva mitt namn.

Julia.

2009-01-15 @ 20:23:16
Postat av: alex

haha, ja precis hon!

2009-01-15 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0