halvdan uppdatering

jag tänkte att jag skulle meddela att jag kommer att bo i norrköping de närmsta tre veckorna
och att min syster är på sjukhuset för att föda ett barn men mer än så vet jag inte
och att jag prövade att dansa jazz för karl och knut men märkte att det inte var min grej
och att jag istället dansade modernt på balettakademien
och att jag var på bounce tribut grejsak för michael jackson på plattan och centralstationen
och att nästa gång jag åker till sthlm så är det pride
och efter pride är det bounce summer camp
och efter bounce summer camp så är det workshop för emma och jonna
och efter det börjar jag skolan!!!!

Kommentarer
Postat av: ira

GRTATTIS TILL MORBROR!!!!!!!

Ja fick sms:et om michael jacksom men tusan att jag inte bor i shlm elelr överhuvudtagen va hemm ;)

Kan tänka mig att de va gryyyymt kul :D

2009-07-12 @ 21:55:13
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0