för mycket disney channel


Igår cyklade Melisa och jag till ågelsjön.
Utan att veta var ågelsjön ligger.
Men det gick bra!
FÖR MELISA OCH JAG HAR MHÄ-SJUKAN!
MUHAHAHAHA!
Måste Ha Äventyyyyyyr!!!
"Miiiiiitt i ett äääääventyyyyyr
Hittar vi Alex och Melisa cyklandes
Nu har vi hittat vägen hem och vi följer deeeeen"

Jag gick hemifrån runt ett tiden och kom hem tio på kvällen.
Det var en riktig friluftsdag för mig!
Cyklade i typ två timmar!

Idag solade jag ensam på Himmelstalund.
Innan Mikaela kom och simmade 1 km med mig.
Jag tycker att jag håller upp en viss träning under lovet ändå.
Men det är ändå inte i närheten av lika mycket som jag brukar...
Jag längtar till workshops!

Kommentarer
Postat av: Jimmie L

Jag vill oxå se på Disney chanel!

Jag har tråkigt :P

2009-06-28 @ 19:21:28
URL: http://jilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0