jag har ingen tillit kvar för dig. jag trodde aldrig att du skulle vara så självisk. det här går inte att förklara bort.

jag har redan tröttnat på sommarlovet
idag fick jag psykbryt. jag var tvungen att dansa.
jag kom inte in på mitt jobb så jag tog tillfället i akt
och dansade i det fina vädret på min gräsmatta
jag vet inte om någon tittade men jag lämnar ändå marielund snart

jag har ingen tillit kvar

jag spenderar dagarna med att äta, lyssna på håkan och uppdatera facebook statusen med hans texter
det är inte det att jag inte har något att göra
för det har jag
men håkan är trevligare
jag kanske borde träffa vänner
men jag borde packa
eller nej jag borde städa menar jag
och bestämma vad jag ska packa

jag hjälpte min syster att tvätta idag,
det var lärorikt.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag antar att du fått den nya koden nu? :)

2009-06-23 @ 20:50:50
URL: http://breathingspace.blogg.se/
Postat av: Anonym

De suger redan nu att inte kunna träffa dig varje dag!!!!

2009-06-24 @ 15:35:52
Postat av: Anonym

De va ira som skrev :)

2009-06-24 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0