sitter på ett staket och håller takten med foten

Idag ska jag på picknick.
Jag smygplanerar att stå på huvudet också.
Jag börjar bli riktigt grym.
Tycker jag iaf.
I soffan går det bäst!

Jag har gjort en kycklingmacka till picknicken. Mmm...
Så ska jag nog köpa lite frukt eller glass eller något.
Det skulle vara kul om man hade en picknickkorg.
VILKET JAG HAR!
Okej nej det är ingen picknickkorg men det är en korg.
Jag tar nog inte den ändå..
Men en filt tar jag.
Melissa kommer väl förbi om en timme.
Lägg på ett kol Alex!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

2009-06-23 @ 16:53:59
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: sofie

wupps!

men frågan var iaf : hur lyckas du i soffan??

2009-06-23 @ 16:54:40
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: Melisa med två s tydligen..!

jag har en picknickkorg, men dem är så klumpiga o jobbiga att bära på. Du får bära isf..:)

2009-06-24 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0