studiefrämjandets dansavslutning

Den här veckan har varit den värsta pissveckan någonsin.
Jag har verkligen inte klarat av någonting den här veckan.

MEN

Idag har varit den bästa dagen på väldigt länge!
Mina elever hade sin dansavslutning idag.
7-9 street, nyb-forts dansade till Boom, Shake Drop
16+ dansmix, avanc dansade föreställningen "fint väder"
"fint väder" visste jag att den skulle bli bra men jag räknade inte med hur jävla apbra det blev!
De hade på sig jättefina kläder och jag hade sminkat dem jättefint.
Och sen på scenen fick de jättefina uttryck och de var så himla duktiga!
Allting blev så himla fint!!! Jag blev så stolt!!!

Och sen så var det mina små barn!
Jag skulle stå på sidan i kulisserna och dansa ifall de behövde mig, men de tittade knappt på mig alls!
Jag blev så himla stolt! De var så duktiga! Och de tog i som fan och de var så tuffa!
Asså jag stod nästan och grät när jag dansade i kulisserna!

Idag har jag varit så himla glad och jag var så himla stolt!
Den här uppvisningen gjorde hela min vecka!!
Asså jag fattar om jag låter lite fånig men jag blev så jävla glad när allt gick så jävla apbra idag!
Om någon av er läser så säger jag tack!

Det här behövde jag!


Kommentarer
Postat av: evelina

vad gullig du är! Man märkte att du var ovanligt glad faktiskt, haha :D

2009-05-11 @ 15:13:34
Postat av: Anonym

men dummer, borde inte dina elever säga tack?

TACK! :D

2009-05-11 @ 15:52:24
Postat av: jennifer

Tack själv!!!!! : D

2009-05-11 @ 19:35:02
URL: http://jenniskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0