DET ÄR BÖRJAN PÅ VECKAN, DET ÄR DAGS FÖR TISDAGSMYYYYYS!

Hejhej, oroa er inte för mig.
Idag var en bra dag. En väldigt bra dag.
En så bra dag att jag skulle säga att det var bland den bästa hittills häruppe i sthlm!

Moderna dansklassen gick asbra!
Idag fick vi pröva kullerbyttor, oooooh..
Haha, nej men kroppen kändes ovanligt igång idag.
Balettklassen gick också bra, eller ja de kändes bra.
Det är ju trots allt det viktigaste!
Sen var det vanliga saker som lunch och anatomilektion.
Jag tror minsann att jag var ovanligt inspirerad idag!
Efter anatomilektionen tog jag en tupplur.
Sen var det dags för styrketräning, woho!
Efter styrketräningen så stretchade jag lite,
innan jag följde Ruffe, Patte och Jempans exempel - och tog en till tupplur.
Sen gick jag hem och åt lax och lyssnade på lykke li.

Kan det bli bättre?

Nu är jag sådär härligt trött i kroppen och jag vet att jag inte kommer vilja gå upp imorgon.
Så därför stänger jag av datorn innan jag hinner stava till anilinkz.com eller youtube.

btw, så tror jag att mina filmer jag beställde kommer imorgon
All that jazz, Rocky Horror Picture Show, Pajama Game, Rules of Attraction och nån mer film...
För de som inte vet så är All that jazz, Pajama Game och den där unknown filmen som jag inte minns - regisserade av Bob Fosse! Wooohoo! En skön kille helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0