I will find a way to you if it kills me

Hittade en rolig text jag hade skrivit i nian: "Men på den tiden då man bodde i olika socknar (föregångare till kommuner) så hjälpte de små byarna fattigfolket, det kallades fattigvård, som den nutida socialpolitiken. Man hade en fattigstuga där alla fattiga bodde tillsammans, men inte bara fattiga, utan också handikappade, äldre människor som inte kunde klara sig själva, föräldralösa barn, psykiskt sjuka och andra knäppskallar, som schizos och utlänningar."

Hahahahahahah. Jag fick inte värdering på det arbetet!

Förresten så mår min kropp inte bra just nu. Jag är jättestel. Jag har jättemycket träningsvärk i nacke, rygg och armar. Jag är förkyld. Jag har ont i ryggen. Danslektioner går väl sisådär just nu. Vi hade uppdansning i balett idag. Det gick som det gick. Vissa tyckte tydligen att det var viktigare för dem. Isånna fall var det nog inte viktigt för mig. Planerar på att stanna i basgruppen, tror att Kerstin har samma plan.

Kommentarer
Postat av: angole

hahahahahahah

2009-11-25 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0