nån sorts mental uppdatering

jag förberedde mig för andra bra-veckan. men baletten är i b4 den här veckan. idag gick inte baletten sådär jättebra, eller jo kanske. men det kändes inte så bra. kerstin tyckte mina ben var väldigt bra för det mesta. förvisso är det andra delen av kroppen jag har problem med.

för de väldigt engagerade: mitt problem med sicklade fötter försvinner mer och mer. mina fötter har blivit jävligt mycket starkare!

och jag har kommit fram till att sthlm är många saker. kul, lärorikt, blabla, stärkande blabla. men det är inte mysigt här.

jag läste johannas blogg, förövrigt den mysigaste bloggen någonsin! (julia larsson, skärp dig! mer uppdateringar!) och ja den är ju mysig. linköping är mysigt. hemmafester hos emeli i åbylund är mysigt. att titta på när anki ser rolig ut när hon sover bredvid sara på tåget är mysigt. sagateatern är mysig. ettan, tvåan och fyran är mysiga. följande dialog med min fru är höjden av mysighet;
- Vill du ha en kram?
- Aa *ser söt ut*
- Kom då! *kraaaaam*

jag är också kär i låten "if it kills me" med jason mraz jag tror jag börjar behöva någon eller något mer

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Jotack, det är rätt bra med mig. Eller det går upp och ner, har varit lite sjuk nu på slutet dock, men det blir bättre och bättre.

Men det låter ju super! Har fått för mig att du trivs bra på kgl och så eller? :)

Tack^^ Tkr de är så kul med webbdesign och sånt, fota, så jag kan inte hålla mej haha xD

2009-11-09 @ 21:29:29
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: lovisa

snart ses vi

2009-11-10 @ 18:02:20
URL: http://lovisia.blogg.se/
Postat av: Johanna

:D puss!

2009-11-10 @ 23:22:25
URL: http://himynameisjohanna.blogg.se/
Postat av: S

Trean förstör mitt liv, typ :<

2009-11-13 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0