när jag tänker på det så är du bättre än mig

never make you run for cover even if they want us too

hej. jag är lite halvdan just nu.
för många frågor från fel håll och vid fel tidpunkt.
botvid kommer och går, oundvikligt.
jag tror inte att det kommer att gå på något annat sätt.
men jag har det bra egentligen, tror jag.
bättre än vad jag skulle kunna ha någon annanstans.

jag har köpt julpynt;
en adventsljusstake, en adventstrappa, en julstjärna och fönsterdekorationer.
jag får klara mig utan julgardiner iår, iallafall i sthlm.
jag älskar adventstrappor. ska bli kul när jag städar och sätter upp allt i helgen.
tänkte baka lite också. första advent på söndag.

och sen har jag kommit fram till att jag nog är bisexuell ändå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

(y)

2009-11-24 @ 22:53:49
URL: http://himynameisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0