ta ett d

Jag går på moln. Jag är så glad att jag har träffat någon som dig. Du är det vackraste jag sett. Vi dricker te, du tar min hand och säger att du säger att jag är det vackraste du sett. Jag är som ny. Det är helt sjukt att jag har fångat någon som dig. Du är det bästa som har hänt. Vi ser på film och sitter tätt intill varandra. Jag tycker att vi är det bästa som har hänt. Jag blir alldeles stum när jag ser dig. Jag vill bara ha mer av dig. Så fort du ser på mig och jag ser på dig vill jag ha mer av dig. Jag är så kär. Kan inte fatta att det verkligen är sant att jag är din och du är min. Vi går på stan och visar alla att vi tycker om varann, att du är min och jag är din.

Det vore kanske bättre om du inte var på låtsas men jag gillar dig ändå.

Jag kan gå femhundra mil och jag kan gå femhundra till, för om jag går ettusen mil för dig så kan jag få dig dit jag vill. Tycker om dig! Tycker om dig! Tycker om dig! Tycker om dig! Nanananananananananana! Tycker om dig! Tycker om dig! Tycker om dig! Tycker om dig! Nanananananananananana!

"...I was unconditionally and irrevocably in love with him."

"A perfect statue, carved in some unknown stone, smooth like marble, glittering like crystal."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snurrar åt alla 4hållen. Ok inte hörn, men nästan hörn.. OCH du är inte ensam om att inte förstå mig ibland ;)

2009-12-01 @ 08:03:57
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0