hej

min bror och min far är i sthlm
min mor i hageby
min syster med hoffmaestro och chraa
min andra syster med min systers fästman och julian hos min mormor och morfar

jag är hemma i norrköping.
helt själv!

nej men jag valde lite själv
jag är ju trots allt lite trött

oscar wilde va inte så bra som jag sen trodde
men sen blev han så bra igen
det är något riktigt supercoolt med Dorian Gray

f.y.i. så har min bror numera döpt om sig till "THE AWESOME DUDE"
och ja, zakarias va bra
fredagsfester gör mig lite woahohowoaho

för övrigt har jag kommit jättebra in i min nya klass
även de klassiska
man kan tydligen vara en helt normal person utan att gå modern inriktning
inte för att jag inte trodde det innan.. *host*

för att avsluta det hela - ett citat från det absolut roligaste som hänt på skolan
helt taget ur kontext (?) så det är inte alls lika roligt
"EN TILL! EN TILL! EN KLASSISK!"

Kommentarer
Postat av: ira

HAHAHAHA så himla kul!!!! XD

en till en till

2009-09-12 @ 21:01:17
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0