leave me out with the waste

östergötland gör mig glad
såhär i efterhand är det bara glada minnen
till och med de oglada blir glada i sthlm
men för tretton månader sen så var det inte en bra dag
den märks fortfarande
men inte lika mycket

som tur är mår man bra när man skrattar
och vad som är ännu mer tur är att jag skrattar mycket

Irina leker Alex...?

Men vet ni?
Jag trivs jättebra i klassen.
Har jag sagt det förut?
Det har jag kanske
Men det gör jag
Och det är viktigt
För nya klassen har stora stövlar att fylla om man säger så (säger man så?)

Jag ska uppmärksamma min ultimate korv - Olivia!
Idag är det inte hennes vardagsdag!
GRATTIS TILL OLIVIA!


En heartsparklekärlekskorv och en sötaste systersonen i världen.

Dansen är kul förresten.
Visst, ibland är inte samma övning fem gånger i veckan det roligaste.
Men man hittar det roliga i övningen liksom.
Jag förstår det där med center väldigt mycket mer nu.
Eller asså, jag känner det.
Mina fötter är starkare.
Jag har något längre baksidor.
Jag har kul. Jazz är kul. Modernt är kul. Improvisation är kul.
Balett är inte kul, eller asså, det är väl kul egentligen.

Berättade jag att jag såg rosas för första gången?
Jag vill jobba i ett sånt kompani.
Bara så att ni vet.
Det kan jag få i studentpresent.

Och idag var jag hemma hos Emma och Lasse.
Vi åt kantarelltoast och kräftor.
Jag har inte ätit kräftor sen lågstadiet.
Det var kul och gott.
Jag tycker om Emma och Lasse.

Nu ska jag troligtvis diska och städa lite.
Aaaleeex, snälla gör det...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0