each morning I get up, I die a little

Idag vill jag köpa en liten bok. Den ska jag inte skriva i men någon form av tanke måste ju ner. Jag ville egentligen klippa mig också men jag orkar nog inte det. Jag har smsat Patricia men hon svarar inte. Vi ska ta en fika med Irina. Eller fika och fika, vi börjar ju skolan snart så vi kan ju inte direkt äta det jag åt till frukost liksom. Haha

somebody somebody somebody somebody somebody somebody somebody find me somebody

Nu har jag första säsongen av glee så jag kommer köra på sena nätter ett tag. Jag vill nog börja med yoga nu, Agnes var är du?! Hon åker till Vässan idag så man lär väl inte se henne förrän imorgon. IMORGON BÖRJAR SKOLAN! Jag drömde om skolan inatt. Jag hade balett med alla klassiska och jag gjorde grand battement och alla skrattade åt mig. Taskigt tyckte jag men jag fick ju köra på ändå. Jag tror det var Elise eller Elina som var lärare. Jag stod bredvid någon blond tjej och hon fnissade mest.

Jag lyssnar mycket på queen nu! De är ju himla bra.

Nu ringde Patricia, så jag ska väl duscha och röja upp lite.
Kan man säga så, röja upp?
Jag kanske menar bulla upp.
Hahaha neeee, jag skojjar bara.

Kommentarer
Postat av: Agnes

JAG drömde att jag hade balett med de klassiska inatt och du var fan inte där!! Men imorgon ses vi :D:D förhoppningsvis i basgruppen!

2010-04-11 @ 22:02:46
URL: http://eintagsfliege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0