för var förlorad dag


den här filuren kommer snart till mig
då får jag bjuda på tacopaj!
inte för att jag inte tryckt i mig massa annat

jag besökte helvetet idag men idag kan jag knappast kalla det för helvete. jag tog mig igenom en hel klass, vilket ska vara målet för någon som är där första gången. jag failade ju.. men det gick ganska bra idag. jag kände att jag kunde jobba lite till och med. det ska bli kul att gå imorgon bitti innan klass!

och jag ska besöka weld igen, det blir spännande
och så vill jag se philippe blanchards föreställning men vi får väl se hur det blir med det
och jag vill nog se butoh också men vi får se om jag ens får med mig någon dit, eller jag kanske kör solo?

Kommentarer
Postat av: Ira

HAHA vilken rolig bild!!

2010-04-19 @ 17:47:31
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0