hållplats - slår hjärtat med ojämn rytm?

jag döpte min nya bok till det

bra va?

vissa sidor kommer jag nog fota och lägga upp här
jag tror den kommer bli jättefin
det är helt kaos på mitt golv
men jag är jätteinspirerad

jag har redan bestämt att få in mina teman från fu
nightmare, Jona, grupp. och hållplats
den som blev bäst var nog grupp. men hållplats är ändå min favorit
vilka var era favoriter?
jättetöntigt att fråga sånt på en blogg men jaa, jag vill ju veta

jag hittade min biljett till stockholm
den dagen jag bestämde mig för att söka till kungliga
den ska in

och massa andra fina saker jag har hittat
olika dikter jag (och andra) har skrivit på svenskan
t.ex. min diktsamling
jag gjorde ett litet "performance" till den.
jag önskar att jag filmade så jag kunde se den idag

och massa fina saker, fula saker och jobbiga saker och mindre jobbiga saker
jag vet inte hur privat boken kommer att bli men den lär nog kanske bli ganska privat
jag tycker att hittills har livet i sthlm rullat på (aa.. en dag liksom) men det känns ändå väldigt bra
läskigt att mademoiselle agnès drömde samma som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0