jag kastar sten mot solen, för jag hatar den

jag vet inte med er men jag skriver i min blogg för det finns saker man måste säga.
men ibland känner man saker som man inte kan visa för andra.
då måste man rita en bild istället.


jag döpte bilden till ibland folk gör hej

det är sinnestillstånd som nu som det inte passar så bra att lyssna till musik
eller titta på film, eller tänka, eller andas.
men om man verkligen måste så får det ju bli håkan och jag som bekantar oss ett tag
och kanske några fina norrköpingsvänner
och kanske en fin familj

det hjälper bara lite grann just nu men det hjälper iallafalll
för jag tycker inte om just nu
men det kan jag ju inte säga till er

jag får väl... ta och samla lite drömmar i min ficka
då kommer jag explodera
men det är väl dags för det snart

och ajuste, glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0