Lady Gaga;hur vill du ha din stek? man ba;RAW RAW!, så vill man inte ;Pp;PP

hejhejhej, det har varit en ordentlig helg
det hände så mycket att jag inte orkar skriva
men måste nog tillägga att the last bounce var jäkligt värt!
idag spenderade jag mer tid på en buss än i skolan

imorgon står det styrketräning på schemat men jag hoppas på rep och är det inte rep så måste jag nog skolka från styrketräningen. jag har nämligen inte haft det på jävligt länge och jag är lite rädd för träningsvärk. vanligtvis är ju träningsvärk något bra men man vill inte vara helt jävla stel på uppdansningen. så imorgon röstar jag för rep eftersom jag inte tycker om att skolka. fast innerst inne vill jag inte ha rep heller.

imorgon ska jag till dansens hus och se les ballets contemporains de la belgique
förhoppningsvis tar jag hand om bakteriefesten på spisen och tvättar dräkter innan

Kommentarer
Postat av: ira

haha alltid snygg alex XD

2010-04-27 @ 16:13:48
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0