lite till bara

jag skrattar åt mig själv hur mycket som helst nuförtiden
likgiltighet
luxuria, invidia, ira, gula, acedia

HAHAHA
HAHAHA
HAHA
HAHAHA
HA
stina sa att konstnärens roll inte längre var att skapa något nytt.

lyssna till samma regn
för jag har gråtit
och vi åkte långt bort

jag ligger på sängen och tänker:
"tänk på mig"

jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag
dom säger att du verkligen menar det

i mig
jag skäms för att gråta
och jag vet att allt är falskt och bedrägeri
men det struntar jag i
för vi dansar och du har så mjuka läppar

och alla vill väl ha dig nu
dom har ju väntat på det här

sluta tänk på det

ge mig arsenik.
HAHAHAHA TÖÖÖÖÖÖÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0