take a look at yourself in the mirror and cry

nu är jag i stockholm men det gör ingenting
det är inte lika jobbigt längre

tog tusen år att laga maten
men är iallafall mätt nu
och reda att ta mig an hemprovet i anatomi

har börjat förstå vad min bror har sagt är enkelt hela tiden
det lär ju förgylla min vardag, hehe
och min mp3

jag har några böcker på mitt bord,
marilyn mansons biografi
svindlande höjder
ron jeremys biografi
den hemliga historien
mötley crües bok
och några skivor och ett nintendo ds
fight club på dvd (tack ms couch)

och även om jag ville stanna i norrköping så var jag där tillräckligt länge för att inte komma tillbaka helt trasig

Kommentarer
Postat av: soffan

aae fyfan va lågt att kalla mig det.

2010-04-10 @ 23:36:43
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0