till exempel

hej jag heter alex!

jag har börjat med någon sorts inre själavandring efter svar på existentiella livsfrågor.
jag kallar det - diverse destruktiva tokigheter

bra va?

nu är jag i stockholm och ikväll åker jag hem
jag fick visa philips solo för stina
hon tyckte det var fint

jag vet inte vad jag ska göra av mig själv på lektionstid
vet inte ens om jag är oinspirerad eller omotiverad eller bara allmänt lack
speciellt inte idag men det var av en helt annan anledning
ska väl börja med nåt sorts beroendeframkallande medel för att dämpa allt
till exempel chips eller choklad

nu mår jag jävligt illa och är jävligt trött
har en stor bunt DN jag vill kolla igenom men det lär jag aldrig göra
kommer duscha, tvätta färdigt och spela platinum tills bussresan nalkas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0