too cool for school

jag tänkte skriva lite om de senaste dagarna men jag orkar nog inte, eller kanske lite grann

ska säga att nu har jag ännu en föreställning på dansens hus i mitt bagage
koreografen kallade det öppen repetition men jag vill kalla det föreställning för det låter coolare

jag tänkte också säga att jag har bara varit på en lunchrast på kungliga svenska balettskolan ht -10

jag vill också berätta att mi padre var här i sthlm över en natt men eftersom min lägenhet var fylld av fjollor så slaggade vi i horns tull istället

nollning har vi haft också, jag kom bara på festen och alla ettor verkade ha det jävligt kul och det är ju trots allt det viktigaste

idag är väl planen att plugga lite och äta lite, vi får väl se vart och vad.
ska jag ringa agneta eller kommer hon att ringa mig?
just nu är jag trött och har huvudvärk så jag ska nog dåså omkring lite till

Kommentarer
Postat av: Julia

blådär är båbär fast felstavat, de är godare då.

och jag minns inte vad hon heter, våran nya lärare. lite pinsamt kanske. jag säger till när jag kommer på det. kanske frida.

2010-08-29 @ 16:49:38
URL: http://breathingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0