på radion sjunger nån nu om hur mycket hon vill ha din kärlek. stan är dubbelt så stor nu men lika ihålig och alla har kriser, korsar avenyn på rullskridskor. hobosneakers åt helvete med doctor marten. två steg från paradise. tommy har frusit in i ac

Hejhej jag har hål nu och jag borde plugga samhällskunskap.

Tråkig lista:
- Samhällsanalys - utvecklingen av kunskapsnivån i den svenska skolan 5/12
- Historieprov - Medeltiden 9/12
- Kostlaboration - äta som en gris 14/12
- Hamlet - varför är han knäpp och vad är underfundigt i boken? 16/12

Kul va?
Plus att idag fick Isac marsipantomtar av mig.
Imorgon är det föreställning och jag åker hem till Norrköping.
Idag såg vi Pathways & Journeys, det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0