Yrkesdansarutredningens arbete har framkommit att många av de gymnasieelever som valt att avbryta sina studier på yrkesdansarutbildningen anger en ohållbar boendesituation och hemlängtan som skäl. Eleverna har svårigheter när det gäller att ansvara f

Jag har precis skrivit ut sista uppgiften innan jul. Skönt.
Det ska bli skönt med lov. Skönt med jul. Kul jul.
Julestjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser, juleljus som glimmar.

Om man inte går på lektionerna, hur kan man då längta så jävla mycket efter lov?

Nu kom jag på att vi har en uppgift i naturkunskap också. Helvete.
Nu är det uppdansning och min höft är insmord med iprengel.
Ikväll får jag vara med Isac, soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0