En långvarig förlovning

Det har hänt en massa saker igen men jag tyckte förra listan var så ovärd så jag gör ingen ny. Jag orkar heller inte lägga upp bilder så att inlägget (och bloggen i allmänhet) blir lite roligare. Jag tyckte att Hanna Lindblad var mycket bättre än Eric Saade och Andreas Johnson. Jag röstade till och med! Istället åkte hon ut, synd, hon kunde fått åka till andra chansen åtminstone.

Vill ni höra feedbacken för "men jag är ingen kung" ?
Fin början men när ni springer och rör er på golvet, tänk på hur långt det blir.

Jag minns inte riktigt men det var något sånt. Man ba what? Tyckte ni att det var tråkigt? Jag tyckte att feedbacken var tråkig. De andra fick mycket bättre feedback. Jag är helnöjd med "men jag är ingen kung". Jag tyckte inte att det var tråkigt. Nästa år vill jag göra ett superrandom astråkigt nummer. Gustav och Vanilla vann, Anton också. Jag är inte bitter, deras koreografier var jättefina.

Agnes och jag har bakat massor chokladgrejjer. Hanna Landberg-muffins och kladdkaka. Jag failade nyss med att göra chokladbollar, typ det lättaste man kan göra. Fail på mig. Kanske gör någon sorts chokladtårta. Haha.

Agnes lämnade mig dessutom imorse, innan jag vaknade, utan så mycket som en lapp.

Igår städade, tvättade och diskade jag. Jag till och med dammsög.

Kommentarer
Postat av: Anonym

överambitiöst att dammsuga alex...

2010-02-16 @ 20:10:31
URL: http://lovisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0