Hair

Jag hittade en gammal uppsats om mig själv på spanska som jag skrev i nian. "Mis amigos son muy importantes para mi y yo no concivo la vida sin ellos." Det tyckte jag var fint sagt. Jag skrev också - "Mi baile favorito es el baile moderno." Haha, avancerade meningar det här alltså.

Mi pelo es corto, soy bastante alto y soy guapo. HAHAHAHAHAHHAHA
Jag tror jag dör. Va rolig jag är.

Idag hade vi lärarlös jazz på scenen. Det var ju... intressant. Haha jag ställde mig längst fram i mitten. Haha. Haha. Äh vafan, jag tyckte det var mycket roligare när jag stod där framme än när någon som kunde övningarna stod längst fram. Vafan det är väl bara o köra liksom.

Baletten gick ju som den gick. Eller ja som den alltid gör. Jag tyckte jag var jätteduktig på uppvärmningshoppen, kände mig väldigt balettig. På lördag är det audition. Det har jag redan sagt men jag säger det igen.


Kommentarer
Postat av: Emma

"det har jag redan sagt men jag säger det igen"

SUCK ON THAT

2010-02-03 @ 13:15:28
URL: http://emmaelmqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Och ja.

Du var helt bäst på jazzen! =D

2010-02-03 @ 13:18:39
URL: http://emmaelmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0