High School Musical

Jag tittade lite på fuarnas studentmössebilder och jag har försökt formulera mig tusen gånger om vad jag känner inför mina gamla klasskamraters student. Det är lite svårt. Jag har iallafall kommit fram till att jag inte är ett dugg ledsen över att inte ta studenten nu. Det enda jag isåfall skulle vara lite ledsen över, är att inte ta studenten på fu med gamla klassen. Studenten får vänta och det gör ingenting. Så, nu har jag fått det sagt.

Nu ska jag berätta om min tå. Den gör ont men det gör ingenting för jag kan dansa ändå. Inga snurrar bara.

Jag känner mig sjukt tråkig. Jag är nog lite tråkig också. Det gör ingenting, inte för mig iallafall.

Jag har fortfarande inte diskat eller städat lägenheten.

Jag har lagt av med café world och farmville. Det känns bra. Haha.

Jag ska nog läsa lite innan so you think you can dance. Jag har ju redan ätit upp chipsen, godiset och glassen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0