Hitta Nemo

Det har hänt en jävla massa, så jag gör en lista.

- Jag gjorde audition till greenhouse och kom med!
- Jag tycker balett är kul
- Ronja och Ida hälsade på mig
- Jag åkte hem
- Julian är världens sötaste bebis
- Jag såg prinsessan och grodan med Olle
- Jag grät nästan när en dog i filmen
- Jag åt en team box med Olle
- Jag åkte tillbaka till sthlm
- Mitt rum ser ut som tredje världskriget (vad ska dahlman säga om det här?)
- På lördag ska "men jag är ingen kung" ha premiär
- Jag såg snabba cash med några i klassen (jobbig att titta på och tråkig)
- Jag tyckte inte om filmen Staying Alive
- Jag dansar jättemycket
- Jag slog Patricias high schore på Linneas Iphone
- Pappa fyllde år
- Bobbie fyllde år och klippte sig skitsnyggt!
- Jag har Mia och Klara hemma
- Jag äter jättemycket apelsin och clementiner
- Jag hade en Ben & Jerry's i frysen (nu är den i min mage)
- Jag minns inte om jag borde skriva mer på den här listan, ät fry rnd rn lidys?

HAHAHAH WTF?!?!?!
"ät fry rnd rn lidys?"
Vaaaafaaan är det med mig?!?!
Hahahahahahahhahahahah
det var så kul att jag avslutar med den

ät fry rnd rn lidys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0