hon spar sig till en man


den här känslan kommer jag ihåg. jag brukade skylla på månen.

Idag hade jag modern klass med Stina Kudo, balett med grupp 2, modern workshop med Laura från Ultima Vez och modern jazz med Val Suarez. Sista klassen var första klassen på base23! Det lär ju bli många fler! Det var verkligen sjukt kul! Fyra klasser var inte så farligt, på gotland blir det fem och Jimmie tror inte jag klarar det. Det tror jag. Har jag berättat att jag har anmält mig till gotland international dance seminar nu? Jag har iallafall gjort det nu och om min syster hjälper mig betala den här veckan så får jag 600kr rabatt. Woho! Det är iallafall satt att jag får minst 6 veckors dans i sommar. 5 klasser om dagen på gotland i två veckor och 10.00-18.00 med greenhouse i fyra veckor. Det lär bli en jäkligt kul sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0