je n'existe pas

Ida skrev precis "jag hittade precis ett löv i min armhåla" på facebook. fan va random.

Jag åt middag med frugan, sofie och jimmie. Det var kul. Jag hälsar nog på fu nästa vecka!

Min lägenhet ser ut som Warszawa. Hur fan ska vi äta imorgon egentligen? Haha. Helt ologisk möblering på grund av min nattliga psyk-ommöblering. Men det får vara såhär. Jag går inte med på något annat. Var i helvete ska tvn och soffan* vara?! Och min micro?!

Allt är kaos!

Det är iallafall lite kul med intagningsprov på skolan. Inte för att jag egentligen märker av det men det är ju spännande att se lite okända småmänniskor som går omkring och ser nervösa ut.

Jag har ingen koll på pengar. Det gör mig nervös. Men om jag sitter och inte spenderar något så lär det väl ordna sig!

Melissa Horn - Långa nätter

Jag har packat också. Har ingen koll på packningen heller. Lär väl gå åt helvete det med.

Jag vill verkligen diska. Okej... Gör det imorgon bitti. asså på riktigt.

Jag får damp på att tiden går för snabbt och för att tiden går för långsamt.

Jag orkar inte att lägenheten är kaos!

Det här inlägget är kaos!

ALLT ÄR KAOS!**

* jag har ingen soffa men jag tänkte skaffa en
** men egentligen mår jag ganska bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0