Lejonkungen

"...och till slut återstår inget annat än den gamla vanliga utvägen - det vill säga att slå sig blodig mot muren."

Värt, ovärt, allt möjligt. Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig? Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig. Jag går bredvid men halkar efter. Jag orkar inte springa mer. Idag gjorde jag chokladtårta igen, nu med smarties. Bra idé. Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut. Jag tycker om att lyssna på svenska texter och läsa Anteckningar från källarhålet. Min son får heta Fjodor. Jag försöker att förstå. På fredag får jag en frys, sen ska vi storhandla och sen åker vi hem till Norrköping. Om några dagar har jag lov. Det är bara en vecka med Stina Kudo, balett och workshop med Laura från Ultima Vez. Det kan antingen bli jättekul eller inte kul alls. Jag får göra mitt bästa ändå. Du ska veta att du är värd så mycket mer.

Vad är det som pågår? Vem är apan?

"...människan, vem hon än är, överallt och i alla tider, älskar att handla som hon själv vill och inte alls så som förnuftet och nyttan bjuder henne att handla; ty det är fullt möjligt att vilja något som strider mot den egna nyttan, ja ibland är det till och med absolut nödvändigt."

GRATTIS ALEX!
inte för att han läser men det känns bra att skriva det

GRATTIS I EFTERSKOTT ERIK!
han kanske läser, man vet aldrig, jag gjorde ett inlägg igår till honom men det försvann
Happy B-day Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0