My sister Eileen

Alexander älgar på i gråzonens land.

Ett gäng värda dagar har passerat. Onegin på operan igår. Astråkigt, somnade lite då och då men tredje akten missade jag helt! Gick en runda på stan och åt buffé med Aggie och Jimmieboi. Drog sedan hem till Josefina och Hedda ett tag. Idag tränade jag baksida lår innan baletten och faaan va powered up man känner sig! Det gick rätt bra idag. Samtal med skolsköterskan, hon blev lite chockad när hon tittade på min viktkurva. "Var du verkligen så stor?" Och för er som vill veta har jag växt typ två centimeter på fyra år. KUL. Halvrolig improlektionen, lite svår lite konstig men aa, kul ändå. Lagade adobo ng baboy som Aggie och Patte åt av. GOTT!

Förhoppningsvis går jag och lägger mig nu! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0